Sklep i konto

Oczywiście!
Tylko zweryfikowane po przez rejestracje w naszym sklepie konta mają możliwość złożenia zamówienia. 
Tworzenie konta zajmuje parę minut do czego zapraszamy

W miejscu logowania skorzystaj z przycisku „Nie pamiętam hasła”, system poprosi ciebie o podanie adres email wykorzystanego w czasie rejestracji, na który zostanie wysłany link potwierdzający reset hasła, po wejściu w link system poprosi ciebie o nowe hasło. 
Od tej chwili to będzie twoje nowe hasło!

Po zalogowaniu wystarczy dodać interesujący nas asortyment do koszyka. 
Jeśli posiadamy już wszystko w naszym koszyku wybieramy metodę przesyłki i przechodzimy dalej „Do kasy”. System pokieruję dalszym procesem zakupu.

Wybór jest możliwy w niektórych przedmiotach, w przypadku towaru który zawiera w tytule „Do wyboru” lub ” Duży wybór” Prosimy o wpisanie w czasie finalizowania zamówienia (2 krok) wpisanie w polu uwagi interesujących nas wzorów, nie podanie ich w wymaganym czasie spowoduje wysyłkę losowego wzoru!

Jest to wymagane w celu:

  • Otrzymania kodu odbioru 
  • Kontaktu z kurierem w przypadku braku osoby w domu
  • Weryfikacji kodem w przypadku odbioru w punkcie

Jeśli mamy już systemie nie aktualny numer pamiętaj go zmienić!

By anulować lub zmienić zawartość zamówienia prosimy o kontakt z nami po przez kontakt.mangowe@gmail.com 


Wszystkie zamówienia realizujemy maksymalnie do 14 dni roboczych. Za wyjątkiem produktów na zamówienie, ale tez staramy się by ten czas był jak najkrótszy. 

Wstrzymane (oczekuje na płatność) – otrzymaliśmy twoje zamówienie i oczekujemy na płatność.

Opłacone – Otrzymaliśmy twoją płatność za zamówienie. I jest ono teraz przez nas przetwarzane w celu realizacji 

Opłacone i zamówione – Otrzymaliśmy twoją płatność za zamówienie. I jest ono teraz przez nas przetwarzane w celu zamówienia brakujących w naszym magazynie produktów.

W trakcie realizacji – Twoje zamówienie jest opłacone, i jest ono realizowane teraz przez nas. 

Wysłane – Twoje zamówienie odebrał kurier i jest w drodze do ciebie. 

Zrealizowane – Potwierdzamy odbiór przez ciebie zamówienia.

Anulowane – Twoje zamówienie zostało anulowane na twoje żądanie lub przez nas z powodu długiego czasu oczekiwania na płatność.

Płatność i Wysyłka

Nie ma takiej możliwości

Wszystkie zamówienia realizujemy maksymalnie do 14 dni roboczych. Za wyjątkiem produktów na zamówienie, ale tez staramy się by ten czas był jak najkrótszy. 

Akceptujemy płatności przelewem tradycyjnym na konto bankowe lecz czas realizacji się wydłuża o czas oczekiwania na księgowanie pieniędzy na koncie firmowym. 

Płatność po przez bramkę przelewów natychmiastowych Przelewy24, po akceptacji przelewu i przesłaniu pieniędzy status automatycznie zmieni się na opłacone. 

Oczywiście!
Nasz sklep jest chroniony po przez certyfikaty SSL oraz kilku poziomowe hasla dostępowe do baz danych. W przypadku obiekcji bezpieczeństwa płatności po przez przelewy24 zapraszamy do skorzystania z przelewu tradycyjnego. 

Po przejściu do profilu konta w zakładce zamówienia > zobacz. 
W stronie znajdują się wszystkie szczegóły twojego zamówienia oraz numer nadania. 

Na przykładnie to tak wygląda: 

Niestety, przez wiele przypadków nie odebrania zamówionego towaru przez klienta i pokryciu go przez nas oraz kosztów wysyłki jesteśmy zmuszeni do nie przyjmowania tej metody płatności. 

Zwrot i Wymiana

Po otrzymaniu towaru, który NIE był zamówiony na specjalne życzenie tj: nie został wybrany wzór lub towar wybrany nie był ściągnięty na zamówienie. 

Towar należy bezpiecznie zapakować i odesłać na adres sklepu: 
Mangowe.pl 
Ostrowska 2/9
51-005 Wrocław

Koszt przesyłki pokrywa klient.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i sprawdzeniu kompletu jak i stanu towaru przesyłany jest zwrot kosztów. 
UWAGA!: Nie zostanie dokonany zwrot za towar ze śladami użytkowania, uszkodzony. 

Powodów oczekiwania na zwrot jest wiele. 
Nie kiedy zwroty poprzez inpost trwają do tygodnia czasu. 

Reklamacja

Po otrzymaniu towaru do 2 dni od otrzymania przesyłki klient ma prawo do reklamacji które wynikły w wyniku transportu przesyłki jak i nie właściwego wykonania produktu. 

Proces przetwarzania reklamacji jest następujący: 

  1. Zgłoszenie do 2 dni po otrzymaniu przesyłki wady towaru wraz z dokumentacją zdjęciową na adres mailowy sklepu.
  2. Przesłanie do nas uszkodzonego towaru na adres sklepu Mangowe.pl Ostrowska 2/9 51-005 Wrocław. 
  3. Po otrzymaniu uszkodzonego towaru, przesłany zostanie ponownie towar zamówiony przez klienta.

Wysyłka ponowna jest na koszt sklepu. 

do 2 dni – czas kiedy klient ma prawdo do reklamacji .
14 dni – od otrzymania przesyłki wysłanej przez klienta do nas .
7 dni – od otrzymania akceptacji reklamacji.