Sklep i konto

Oczywiście!
Tylko zweryfikowane po przez rejestracje w naszym sklepie konta mają możliwość złożenia zamówienia. 
Tworzenie konta zajmuje parę minut do czego zapraszamy

W miejscu logowania skorzystaj z przycisku „Nie pamiętam hasła”, system poprosi ciebie o podanie adres email wykorzystanego w czasie rejestracji, na który zostanie wysłany link potwierdzający reset hasła, po wejściu w link system poprosi ciebie o nowe hasło. 
Od tej chwili to będzie twoje nowe hasło!

Po zalogowaniu wystarczy dodać interesujący nas asortyment do koszyka. 
Jeśli posiadamy już wszystko w naszym koszyku wybieramy metodę przesyłki i przechodzimy dalej „Do kasy”. System pokieruję dalszym procesem zakupu.

Wybór jest możliwy w niektórych przedmiotach, w przypadku towaru który zawiera w tytule „Do wyboru” lub ” Duży wybór” Prosimy o wpisanie w czasie finalizowania zamówienia (2 krok) wpisanie w polu uwagi interesujących nas wzorów, nie podanie ich w wymaganym czasie spowoduje wysyłkę losowego wzoru!

Jest to wymagane w celu:

  • Otrzymania kodu odbioru 
  • Kontaktu z kurierem w przypadku braku osoby w domu
  • Weryfikacji kodem w przypadku odbioru w punkcie

Jeśli mamy już systemie nie aktualny numer pamiętaj go zmienić!

By anulować lub zmienić zawartość zamówienia prosimy o kontakt z nami po przez kontakt.mangowe@gmail.com 


Po zmianie statusu zamówienia na „W Realizacji”, „Opłacone i Zamówione” czas realizacji jest do 14 dni roboczych.

Wstrzymane (oczekuje na płatność) – otrzymaliśmy twoje zamówienie i oczekujemy na płatność.

Opłacone – Otrzymaliśmy twoją płatność za zamówienie. I jest ono teraz przez nas przetwarzane w celu realizacji 

Opłacone i zamówione – Otrzymaliśmy twoją płatność za zamówienie. I jest ono teraz przez nas przetwarzane w celu zamówienia brakujących w naszym magazynie produktów.

W trakcie realizacji – Twoje zamówienie jest opłacone, i jest ono realizowane teraz przez nas. 

Wysłane – Twoje zamówienie odebrał kurier i jest w drodze do ciebie. 

Zrealizowane – Potwierdzamy odbiór przez ciebie zamówienia.

Anulowane – Twoje zamówienie zostało anulowane na twoje żądanie lub przez nas z powodu długiego czasu oczekiwania na płatność.

Płatność i Wysyłka

Nie ma takiej możliwości

Po zmianie statusu zamówienia na „W Realizacji”, „Opłacone i Zamówione” czas realizacji jest do 14 dni roboczych.

Akceptujemy płatności przelewem tradycyjnym na konto bankowe lecz czas realizacji się wydłuża o czas oczekiwania na księgowanie pieniędzy na koncie firmowym. 

Płatność po przez bramkę przelewów natychmiastowych Przelewy24, po akceptacji przelewu i przesłaniu pieniędzy status automatycznie zmieni się na opłacone. 

Oczywiście!
Nasz sklep jest chroniony po przez certyfikaty SSL oraz kilku poziomowe hasla dostępowe do baz danych. W przypadku obiekcji bezpieczeństwa płatności po przez przelewy24 zapraszamy do skorzystania z przelewu tradycyjnego. 

Po przejściu do profilu konta w zakładce zamówienia > zobacz. 
W stronie znajdują się wszystkie szczegóły twojego zamówienia oraz numer nadania. 

Na przykładnie to tak wygląda: 

Niestety, przez wiele przypadków nie odebrania zamówionego towaru przez klienta i pokryciu go przez nas oraz kosztów wysyłki jesteśmy zmuszeni do nie przyjmowania tej metody płatności. 

Zwrot i Wymiana

Po otrzymaniu towaru, który NIE był zamówiony na specjalne życzenie tj: nie został wybrany wzór lub towar wybrany nie był ściągnięty na zamówienie. 

Towar należy bezpiecznie zapakować i odesłać na adres sklepu: 
Mangowe.pl 
Ostrowska 2/9
51-005 Wrocław

Koszt przesyłki pokrywa klient.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i sprawdzeniu kompletu jak i stanu towaru przesyłany jest zwrot kosztów. 
UWAGA!: Nie zostanie dokonany zwrot za towar ze śladami użytkowania, uszkodzony. 

Powodów oczekiwania na zwrot jest wiele. 
Nie kiedy zwroty poprzez inpost trwają do tygodnia czasu. 

Reklamacja

Po otrzymaniu towaru do 2 dni od otrzymania przesyłki klient ma prawo do reklamacji które wynikły w wyniku transportu przesyłki jak i nie właściwego wykonania produktu. 

Proces przetwarzania reklamacji jest następujący: 

  1. Zgłoszenie do 2 dni po otrzymaniu przesyłki wady towaru wraz z dokumentacją zdjęciową na adres mailowy sklepu.
  2. Przesłanie do nas uszkodzonego towaru na adres sklepu Mangowe.pl Ostrowska 2/9 51-005 Wrocław. 
  3. Po otrzymaniu uszkodzonego towaru, przesłany zostanie ponownie towar zamówiony przez klienta.

Wysyłka ponowna jest na koszt sklepu. 

do 2 dni – czas kiedy klient ma prawdo do reklamacji .
14 dni – od otrzymania przesyłki wysłanej przez klienta do nas .
7 dni – od otrzymania akceptacji reklamacji.