Szanowni klienci - informujemy, że mogą wystąpić opóźnienia realizacji aktualnych zamówieniach. Zasypaliście nas z okazji Dnia dziecka! Dziękujemy! Ale jesteśmy w trakcie przenoszenia na nowy, większy (prawie 4-krotnie!) magazyn, co nie ułatwia nam pracy. Ciężko skoordynować pracę 2 miejsc z różnym asortymentem, aby zamówienia wchodziły płynnie. Proszę mieć na uwadze, że daty nadawane przez system zamówieniom są niemiarodajne, ale będziemy próbować ich dotrzymać. Ale nic nie obiecujemy. Przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość! Nowy magazyn pomoże nam z poszerzeniem asortymentu i usprawnieniem pracy!
Wysyłamy na terenie całej Unii Europejskiej - wysyłka zagraniczna już od 35 złotych!
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Pomoc

Spis treści

Jak kupować w naszym sklepie ?

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

Zadzwoń pod numer 575666836
Telefon jest czynny w czasie pracy sklepu stacjonarnego we Wrocławiu. 
Napisz do nas kontakt.mangowe@gmail.com

Bezpieczeństwo

Brak towaru po wpłacie, przejęcie konta, podszycia pod Allegro, zabezpieczenia Serwisu, podejrzane wiadomości, Program Ochrony Kupujących
  • Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru

Czas realizacji zamówienia jest różny, w przypadku zamówień bardziej skomplikowanych zamówienie może być kompletowane z naszych 2 sklepów oraz dodatkowo z magazynu wysyłkowego. Czas wskazany w zakładce produktu jest czasem maksymalnym w jakim zrealizujemy zamówienie. 

  • Chcę zgłosić spam (przez e-mail)

Nasza strona nie wysyła niepotrzebnych maili, jedyne maile jakie otrzymacie państwo z naszej strony to informacyjne o realizacji państwa zamówienia. 

  • Otrzymałem podejrzaną wiadomość

Prosimy o kontakt w tej sprawie, możliwe że ktoś próbuje przejąć państwa konto. 

  • Ktoś przejął konto

Prosimy w takim przypadku o jak najszybszy kontakt, konto zostanie zabezpieczone do czasu zmiany hasła przez państwa. W celu weryfikacji zostaną państwo poproszeni o podanie odpowiedzi na parę pytań w celu weryfikacji. 

  • Ktoś podszywa się pod Użytkownika

Każdy taki przypadek należy zgłosić administracji strony, konto takiej osoby zostanie zabezpieczone. 

  • Ktoś zapłacił moją kartą

Bez obaw, w pierwszej kolejności zwróć się do banku o zablokowanie karty, towar jak najbardziej mają państwo prawo zwrócić lub anulować wysyłkę. 

Sprawy techniczne

Poszukaj odpowiedzi w kolejnym kroku, zamieściliśmy tam dla Ciebie niezbędne informacje na ten temat. Jeżeli jej nie znajdziesz - napisz do nas.
  • Występują problemy z logowaniem

Proszę o sprawdzenie czy aby logują się państwo za pomocą prawidłowych danych, spróbuj od odzyskania hasła. 

  • Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail

Zweryfikuj czy adres email w państwa koncie jest taki sam jaki aktualnie używasz, ten błąd może wystąpić w przypadku rejestracji za pomocą facebooka. 

  • Występuje problem z kupowaniem przedmiotów

W taki wypadku prosimy o zgłoszenie tego faktu po przez email z opisem sytułacji, sprawdzimy i dokonamy naprawy.

Zaufane Opinie IdoSell
4.78 / 5.00 499 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-11-28
Szybko i na temat. Bez zastrzeżeń.
2023-11-27
Bardzo szybko zrealizowane zamówienie
pixel