Pomoc
Jak kupować w naszym sklepie ?
Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.
Telefon jest czynny w czasie pracy sklepu stacjonarnego we Wrocławiu.
Bezpieczeństwo
- Zapłaciłem i nie otrzymałem towaru
Czas realizacji zamówienia jest różny, w przypadku zamówień bardziej skomplikowanych zamówienie może być kompletowane z naszych 2 sklepów oraz dodatkowo z magazynu wysyłkowego. Czas wskazany w zakładce produktu jest czasem maksymalnym w jakim zrealizujemy zamówienie.
- Chcę zgłosić spam (przez e-mail)
Nasza strona nie wysyła niepotrzebnych maili, jedyne maile jakie otrzymacie państwo z naszej strony to informacyjne o realizacji państwa zamówienia.
- Otrzymałem podejrzaną wiadomość
Prosimy o kontakt w tej sprawie, możliwe że ktoś próbuje przejąć państwa konto.
- Ktoś przejął konto
Prosimy w takim przypadku o jak najszybszy kontakt, konto zostanie zabezpieczone do czasu zmiany hasła przez państwa. W celu weryfikacji zostaną państwo poproszeni o podanie odpowiedzi na parę pytań w celu weryfikacji.
- Ktoś podszywa się pod Użytkownika
Każdy taki przypadek należy zgłosić administracji strony, konto takiej osoby zostanie zabezpieczone.
- Ktoś zapłacił moją kartą
Bez obaw, w pierwszej kolejności zwróć się do banku o zablokowanie karty, towar jak najbardziej mają państwo prawo zwrócić lub anulować wysyłkę.
Sprawy techniczne
- Występują problemy z logowaniem
Proszę o sprawdzenie czy aby logują się państwo za pomocą prawidłowych danych, spróbuj od odzyskania hasła.
- Nie dochodzą do mnie powiadomienia e-mail
Zweryfikuj czy adres email w państwa koncie jest taki sam jaki aktualnie używasz, ten błąd może wystąpić w przypadku rejestracji za pomocą facebooka.
- Występuje problem z kupowaniem przedmiotów
W taki wypadku prosimy o zgłoszenie tego faktu po przez email z opisem sytułacji, sprawdzimy i dokonamy naprawy.